Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630 Grafit 2022

Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630 Grafit 2022

17 999,00 

KOD PRODUCENTA :

S / KRSB1Z27X16M003511

M / KRSB1Z27X17M003510

L / KRSB1Z27X19M003509

XL / KRSB1Z27X20M003512

Wyczyść
akceptujemy: visamastercard

Informacje o produkcie

Rower elektryczny KROSS Soil Boost 1.0 630 Grafit 2022

Elektryczne rowery enduro cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego wychodząc naprzeciw rynkowym trendom i chcąc zaoferować sprzęt wysokiej klasy w przystępnej cenie stworzyliśmy KROSS Soil Boost 1.0 630. Od dzisiaj będzie to twój najlepszy towarzysz w każdej sytuacji – na krętych singlach, leśnych ścieżkach i wymagających zjazdach. E-bike to zupełnie nowy świat, który będzie dla ciebie doskonałym uzupełnieniem klasycznego roweru.

KROSS Soil Boost 1.0 630 w 2022 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru.

Shimano Steps
KROSS Soil Boost 1.0 wyposażony w komponenty Shimano Steps EP800. Jest to niezwykle wydajny napęd elektryczny wspomagający kolarza podczas długich wypraw oraz na stromych podjazdach. Bateria o pojemności 630Wh zapewnia moment obrotowy 85 Nm. Taka pojemność baterii pozwala na pokonanie nawet 145 kilometrów. Na kierownicy został zamontowany specjalny wyświetlacz Shimano STEPS SC-EM800, na którym wyświetlane są parametry dotyczące jazdy.

Osprzęt
W KROSS Soil Boost 1.0 zastosowano napęd Shimano Deore M6000. Ten napęd japońskiego producenta pracuje w systemie 1×12 i zapewnia mocne trzymanie łańcucha nawet na największych wybojach dzięki wydajnemu sprzęgłu w tylnej przerzutce. Rower full suspension taki jak KROSS Soil Boost 1.0 to dwa działające we współpracy ze sobą amortyzatory. W jego przypadku zastosowano przedni amortyzator SR Suntour AION 35 LOR ze skokiem 150 milimetrów oraz tylny damper Rockshox Deluxe Select R. Dodatkowo, w koronie widelca znajduje się możliwość jego zablokowania, poprawiając efektywność pedałowania na płaskich odcinkach trasy. By poprawić zachowanie roweru podczas bardziej technicznych zjazdów zamontowano w nim droper post TranzX. Dzięki temu łatwiej będzie ci ustawić KOMa na segmencie zjazdowym na okolicznej trasie. Koła złożono na obręczach WTB Scraper i40 i i30 o średnicy 27,5 i 29 cala. Na nie założono opony WTB Trail Boss.

Technologie
Rama KROSS Soil Boost 1.0 wykonana została z aluminium performance. W ramie zastosowano wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskano estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o korzenie w terenie.

Uwaga: W przypadku korzystaniu z licznika bezprzewodowego zamontowanego na rowerze elektrycznym, mogą występować zakłócenia pracy wybranych funkcji licznika przy pracy elementów elektrycznych roweru. Do roweru elektrycznego sugerujemy zakup licznika przewodowego.

 

ROZMIAR RAMY: 

S – 410mm – 16″
M – 440mm – 17″
L – 470mm – 19″
XL – 500mm – 20″

 

SPECYFIKACJA:

  • WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK
  • MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM PERFORMANCE
  • WIDELEC: SR SUNTOUR AION 35 LOR
  • SKOK WIDELCA: 150MM
  • TYLNY AMORTYZATOR: ROCK SHOX DELUXE SELECT R
  • SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: 210X50MM
  • PRZERZUTKA PRZÓD: BRAK
  • PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M6000
  • MANETKI: SHIMANO DEORE M6000
  • KORBA: FSA-CK751
  • KORONKI: 38T/170MM
  • KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO DEORE M6000
  • ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 10-51T
  • ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 12
  • SUPORT: BRAK
  • ŁAŃCUCH: SHIMANO M6000
  • PIASTA PRZÓD: SHIMANO MT400 15X110
  • PIASTA TYŁ: SHIMANO MT410 12X148
  • OBRĘCZE: WTB ST I40/I30
  • OPONY: WTB TRAIL BOSS 29X2.4/27,5X2.6
  • HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT520
  • HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT520
  • DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT501
  • TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO EM300 (203)
  • TARCZE HAMULCOWE TYŁ: SHIMANO EM300 (180)
  • KIEROWNICA: ALUMINIUM 780 MM 35
  • WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 55MM/35/0°
  • SIODŁO: WTB VOLT SPORT
  • WSPORNIK SIODŁA: DROPPER POST KSP900I 150
  • STERY: FP-H856B2;1-1/8″-1.5″
  • CHWYTY: KROSS STABLE
  • PEDAŁY: BRAK
  • SILNIK: SHIMANO EP800
  • BATERIA: SIMPLO 630 WH
  • WYŚWIETLACZ: SHIMANO SC-EM800

 

GEOMETRIA: 

TECHNOLOGIE:

RVS / REVO VIRTUAL SUSPENSION / Nasze autorskie zawieszenie oparte na wirtualnym punkcie obrotu. Wraz z ruchem tylnego koła środek obrotu zawieszenia zmienia swoje położenie umożliwiając działanie niezależne od sił napędu i hamowania. Dzięki temu RVS eliminuje bujanie przy pedałowaniu i zachowuje czułość przy każdym położeniu, co przekłada się na doskonałą przyczepność.

T-HEAD TUBE /  Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1,5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.

INNER CABLE ROUTING / Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.

RHS SYSTEM / W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.

DISC BRAKES / Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

BOOST 12X148 / Zwiększona szerokość o 6mm w stosunku do piast 142mm pozwala odsunąć od siebie kołnierze piasty i rozstawić szerzej szprychy. Efektem jest zwiększona sztywność całego koła. Linia łańcucha odsunięta o 3mm na zewnątrz pozwala na zastosowanie szerszych opon. Nawet do 3”.

POST MOUNT / Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

SMOOTH WELDING /  Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.