Rower elektryczny MERIDA eBig Nine 400 Blue

Rower elektryczny MERIDA eBig Nine 400 Blue

12 990,00 

Wyczyść
akceptujemy: visamastercard

Informacje o produkcie

Rower elektryczny MERIDA eBig Nine 400 Blue to  tegoroczny model Meridy na sezon 2020.

To co najbardziej wyróżnia rower elektryczny Merida eBig Nine 40,  to nowa aluminiowa rama ze zintegrowaną baterią, która na pierwszy rzut oka przypomina zwykły rower.

Nie dajmy się jednak zwieść pozorom – to mocny e-bike z silnikiem Shimano STEPS E7000 z momentem obrotowym 60Nm, który idealnie sprawdzi się w cięższym terenie.

Nowa zintegrowana bateria to również niższa waga oraz większy zasięg roweru eBig Nine 400.

Za komfort w czasie jazdy odpowiada powietrzny amortyzator Suntour XCR34 LOR.

Do dyspozycji mamy 10 – rzędową kasetę, która jest obsługiwana przez przerzutkę Shimano Deore.

Dzięki oponom Maxxis Ardent Race możesz liczyć na dużą przyczepność i niskie opory toczenia.

 

ROWER NA ZAMÓWIENIE

TERMIN REALIZACJI 7 DNI

W RAZIE PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT : 501398986

 

Dostępne rozmiary: 

XL – 530mm – 21′

 

SPECYFIKACJA : 

NAZWA Rower MERIDA eBIG.NINE 400
MARKA MERIDA
KOD TOWARU 20-26741
KOLOR OPIS MATT MEDIUM BLUE/BLACK
WAGA 21,64 (M)
ROZMIAR S, M, L, XL
ROZMIAR KOŁA 29″
ROZMIAR_RAMY_JEDNOSTKA XL
BATERIA Shimano E8035 504Wh
HAMULEC PRZÓD Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ Shimano MT-200
JEDNOSTKA NAPĘDOWA Shimano E7000 60Nm
KASETA Shimano HG500 11-42 10S
KIEROWNICA MERIDA Expert CC 720mm
LAŃCUCH CNHG54
MANETKA TYŁ Shimano Deore
MECHANIZM KORBOWY Shimano E8000
MOSTEK MERIDA Expert CC 31,8mm
OBRĘCZ PRZÓD MERIDA Comp CC 20 IWR
OBRĘCZ TYŁ MERIDA Comp CC 20 IWR
OPONA PRZÓD Maxxis Ardent Race 29×2.35″ zwijana
OPONA TYŁ Maxxis Ardent Race 29×2.35″ zwijana
OŚWIETLENIE CG-119PG-BLACK
PIASTA PRZÓD Shimano MT400-B 110×15 32H Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano MT400-B 148×12 36H Centerlock
PRZEŁOŻENIA 10
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Deore Shadow+
SIODŁO MERIDA Comp CC
STERY Merida 1901
SZTYCA MERIDA Expert CC 34.9mm
TARCZA PRZÓD Shimano RT30 180 mm
TARCZA TYŁ Shimano RTEM300 180 mm
TYP RAMY eBIG.NINE LITE Aluminium wew. bateria
WIDELEC Suntour XCR34 LOR Air 100mm Tapered
WKŁAD SUPPORTU W zestawie
WYŚWIETLACZ Shimano SC-E7000

GEOMETRIA: 

 

TECHNOLOGIE:

 

RAMA eBIG.NINE LITE II

Potrójnie cieniowana hydro-formowana rama z aluminium Prolite 66 tworzy ramę hardtaila z kołami 29″. Rama ma sportową, ale komfortową geometrię, a także wewnętrzne prowadzenie przewodów w systemie “Smart Entry”. Modele z silnikiem Shimano STePS E8000 i E7000 mają mocne połączenie ramy i silnika (“Casting Motor Bracket”). Technologia ta daje również lepsze osiągi i stabilną konstrukcję. Rama w wersji EQ jest wyposażona w bagażnik, stopkę i błotniki. Nowy eBIG.NINE pozwala łatwo przymocować do ramy bagażnik, błotniki i stopkę. Daje również możliwość przymocowania do ramy koszyka bidonu, rowerowego zapięcia czy pompki.

ENERGY GUARD

Dwuskładnikowa osłona baterii zapewnia jej idealną ochronę. Zewnętrzna warstwa tłumi niepożądane dźwięki i pochłania uderzenia kamieni czy innych elementów na trasie, chroniąc ramę przed porysowaniem. Twardsza wewnętrzna warstwa chroni baterię przed uszkodzeniami i nadaje całości kształt. Dwustopniowy mechanizm zamykania (zawleczka oraz zamykanie na klucz imbusowy ukryty w dźwigni sztywnej osi tylnego koła) zabezpiecza przed przypadkowym wyjęciem baterii i gwarantuje szybki dostęp do niej. Wszystkie ważne dodatkowe elementy osłony, jak gumowe paski i o-ringi, mogą być wymieniane. Energy Guard dotyczy wyłącznie rowerów ze zintegrowaną baterią.

ŚRODEK CIĘŻKOŚCI I SZTYWNOŚĆ

Umiejscowienie baterii w dolnej części dolnej rury i niska pozycja silnika Shimano pozwoliła uzyskać optymalny środek ciężkości. Dzięki niemu rower ma znakomitą charakterystykę jazdy, co jest istotne zwłaszcza wtedy, gdy jest obładowany bagażami. Duży wpływ na zachowanie eBIG.NINE’a ma także wysoka sztywność ramy. Stożkowa główka ramy, 34,9-mm sztyca, mocne połączenie ramy i silnika oraz sztywna oś 148 x 12 mm wspierają bezpieczną i precyzyjną jazdę.

ADAPTER NA KOSZYK BIDONU

Nowy eBIG.NINE daje możliwość przymocowania do ramy koszyka bidonu, rowerowego zapięcia czy pompki. Rama roweru ma standardowe gwintowane otwory na górze dolnej rury i na rurze pod-siodłowej, gdzie specjalny adapter zapewnia bardzo niską pozycję mocowania. To z kolei pozwala na jak najgłębsze wpuszczenie sztycy we wszystkich rozmiarach ramy.

SPORTOWY I KOMFORTOWY

Geometria eBIG.NINE’a odpowiada prostym zasadom. Jest tak sportowa, jak to tylko możliwe, i tak komfortowa, jak trzeba. Rano dojeżdżasz rowerem do pracy, a po niej lubisz wjechać w teren? Żaden problem, eBIG.NINE jest do tego stworzony.

GOTOWY NA WIELE

Rower ma niezbędne punkty mocowania, które zwiększają jego wszechstronność. Dzięki nim można zamontować bagażnik, błotniki i stopkę. Może być ona umieszczona na dolnej rurze tylnego trójkąta. Zintegrowana konstrukcja zapewnia optymalną sztywność podczas hamowania.

SPRYTNE POŁĄCZENIE, MOCNE WSPARCIE

Bateria E8000 jest idealnie zintegrowana z hydro-formowaną dolną rurą i ma imponującą pojemność 500 Wh na długie przejażdżki. W zależności od wersji, eBIG.NINE jest wyposażony w silnik Shimano STePS E8000 dla wszystkich, którzy cenią jak najlepsze osiągi, albo E7000 odpowiedni nie tylko do dojazdów do pracy. Każdy z nich zapewnia odpowiednią moc na trasie oraz zrównoważoną i płynną pracę.

 

Rower elektryczny MERIDA eBig Nine 400 Blue