Rower górski KROSS Level 3.0 Black 2021

Rower górski KROSS Level 3.0 Black 2021

2 849,00 

KOD PRODUKTU:

L / KRLV3Z29X21M003451

M / KRLV3Z29X19M003453

Wyczyść
akceptujemy: visamastercard

Informacje o produkcie

Rower górski KROSS Level 3.0 Black 2021 to uosobienie uniwersalności.

Kross Level 3.0 to uosobienie uniwersalności. Rower górski, który zarówno odnajdzie się w mieście, jak i w terenie. Nie jest ograniczony do jednego rozmiaru kół, umożliwia szeroki wybór akcesoriów, takich jak błotniki. Wyposażono go w amortyzowany widelec, a ramę wykonano z aluminium lite. To nie jedyne technologie, które znajdują się w tym rowerze.

Rower Kross Level 3.0 to rower do wszystkiego. Udało się to uzyskać dzięki odpowiedniej geometrii roweru, która umożliwia przybranie zrelaksowanej pozycji. Pozwala to na odciążenie przedramion oraz lepszą obserwację tego, co dzieje się przed nami na drodze. Poszczególne rozmiary ram Kross Level 3.0 pozwalają na zastosowanie kół o rozmiarze 27,5 lub 29”. Dzięki temu każdy z rozmiarów oferuje, niezależnie od wzrostu rowerzysty, odpowiednie warunki jazdy dla każdego. Wyposażono go także w sprawdzone elementy napędu od japońskich firm Shimano oraz Suntour. W Kross Level 3.0 zamontowaliśmy napęd 3×9 umożliwiający komfortową jazdę w terenie oraz mieście. Napęd oferuje 27 biegów.

Do produkcji ramy Kross wykorzystał lekkie aluminium lite. To ulepszony stop aluminium 6061, będącym doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością oraz niską masą. Charakteryzuje go wysoka odporność na warunki zewnętrzne oraz uszkodzenia mechaniczne,. By zapewnić mu możliwie najniższą wagę część elementów poddano ją cieniowaniu. W ramie zastosowano wewnętrzne prowadzenie linek, dzięki czemu uzyskaliśmy estetyczną i elegancką ramę. Wewnętrzne prowadzenie linek pozwala także na łatwiejsze utrzymanie roweru w czystości oraz minimalizuje ryzyko zaczepienia linką o przeszkodę w terenie. Rower Kross Level 3.0 to także hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BR-MT200. Dzięki nim modulacja siły hamowania jest dużo łatwiejsza niż w przypadku klasycznych hamulców typu JAK-Y2. W rowerze zainstalowany został także amortyzowany widelec SRSuntour XCM RL ułatwiający jazdę po nierównościach w terenie oraz pokonywanie miejskich dróg rowerowych. Na kierownicy znajduje się manetka blokady umożliwiająca usztywnienie amortyzatora, przekładając się na lepszą efektywność pedałowania. Żeby zapewnić wysoką przyczepność na leśnych ścieżkach wyposażono koła w opony Schwalbe Smart Sam. Pozostałe komponenty to wysokiej jakości produkty Kross oraz siodełko renomowanej włoskiej marki Selle Royal.

ROZMIAR RAM

  • S – 410mm – 16″ /27,5
  • M – 460mm – 18″ / 27,5
  • S – 432mm – 17″ /29
  • M – 483mm – 19″ / 29
  • L – 534mm – 21″ /29
  • XL – 584mm – 23″ / 29

 

SPECYFIKACJA:

  • WYKOŃCZENIE LAKIERU: MATOWY
  • MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM LITE
  • WIDELEC: SR SUNTOUR XCM RL
  • SKOK WIDELCA: 100MM
  • TYLNY AMORTYZATOR: BRAK
  • SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK
  • PRZERZUTKA PRZÓD: SUNRACE FDM500
  • PRZERZUTKA TYŁ: SUNRACE RDM91 LD
  • MANETKI: SUNRACE DLM933
  • KORBA: SUNTOUR XCM
  • KORONKI: 44T-32T-22T/175MM
  • KASETA / WOLNOBIEG: SUNRACE CSM90
  • ZAKRES KASETY / WOLNOBIEGU: 11-34T
  • ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 27
  • SUPORT: FP-B902
  • ŁAŃCUCH: SHIMANO HG53
  • PIASTA PRZÓD: GL-B43F-DS
  • PIASTA TYŁ: GL-B43R-DS
  • OBRĘCZE: KROSS
  • OPONY: SCHWALBE SMART SAM 29X2.1
  • HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200
  • HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200
  • DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT200
  • TARCZE HAMULCOWE: SHIMANO RT26 (180)
  • KIEROWNICA: ALUMINIUM 720 MM 31.8
  • WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 110MM/31,8/7°
  • SIODŁO: SELLE ROYAL
  • WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X400
  • STERY: FP-H816 O1-1/8″
  • CHWYTY: KROSS SCALE
  • PEDAŁY: FP-917N
  • WAGA [KG]: S: 14.3 KG; S: 14.6 KG; M: 14.4 KG; M: 14.7 KG; L: 14.8 KG; XL: 14.9 KG

GEOMETRIA:

TECHNOLOGIE:

ALUMINIUM LITE / Ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia.

HYDRO-F TUBE / Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim uzyskiwanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

INNER CABLE ROUTING / Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem.

DISC BREAK / Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

POST MOUNT / Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

RHS SYSTEM / W celu maksymalnej ochrony naszych ram stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum gwinty umieszczamy na haku lub na specjalnej nakrętce.

POWDER COATED / Sposób malowania polegający na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymagają obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.

SMOOTH WELDING / Precyzyjna technika wygładzania spawu, która podnosi estetykę konstrukcji bez negatywnego wpływu na jej wytrzymałość.