Rower górski MERIDA Big.Nine 4000 Green 2020

%

Rower górski MERIDA Big.Nine 4000 Green 2020

8 999,00  8 099,10 

Wyczyść
akceptujemy: visamastercard

Informacje o produkcie

Rower górski MERIDA Big.Nine 4000 Green 2020 to twój towarzysz na wycieczki,

jest szybki i bezkompromisowy !

Rower MTB Merida Big Nine to jedne z najlepszych hardtaili na świecie.

Wielokrotnie nagradzane przez czołowe magazyny rowerowe stały się ikoną wśród sportowych rowerów.

Wszystko to za zasługą lekkiej karbonowej ramy stworzonej przy współpracy z legendami MTB: José Antonio Hermidą oraz Gunn-Ritą Dahle Flesja.

Napęd to ceniona grupa SRAM NX oferująca szeroki zakres przełożeń dzięki 12 – rzędowej kasecie 10-50.

Amortyzator to lekki Manitou Markhor Comp.

Za kontakt z podłożem odpowiadają lekkie opony Maxxis Ikon założone na obręcze Merida Expert CC.

Rower został wyposażony w nową oś tylnego koła MERIDA COMP TR, która posiada zintegrowany klucz imbusowy 6 i 4mm.

Dodatkowo w zestawie znajduje się zestaw kluczy Merida Multitool mocowany w specjalnym futerale pod siodełkiem.

 

DOSTĘPNE RAMY:

 M – 44 cm – 17″

 L – 48 cm – 19″

 

SPECYFIKACJA:
NAZWA Rower MERIDA BIG.NINE 4000
MARKA MERIDA
KOD TOWARU 20-21735; 20-21746
KOLOR OPIS SILK GREEN(DARK GREEN)
WAGA 11,15 (M)
ROZMIAR KOŁA 29″
INFORMACJE DODATKOWE MERIDA Multitool
ROZMIAR S, M, L, XL, XXL
HAMULEC PRZÓD Shimano MT-500
HAMULEC TYŁ Shimano MT-500
KASETA Sram PG-1230 Eagle 11-50 12S
KIEROWNICA MERIDA EXPERT CC 720mm
LAŃCUCH Sram NX Eagle
MANETKA TYŁ Sram NX Eagle
MECHANIZM KORBOWY Sram NX Eagle 32T
MOSTEK MERIDA EXPERT CC 31.8mm -6
OBRĘCZ PRZÓD MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR
OBRĘCZ TYŁ MERIDA EXPERT CC 22.8 IWR
OPONA PRZÓD Maxxis Ikon 29×2.2″ zwijana
OPONA TYŁ Maxxis Ikon 29×2.2″ zwijana
PIASTA PRZÓD Shimano MT400-B 110×15 32H Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano MT400-B 148×12 32H Centerlock
PRZEŁOŻENIA 12
PRZERZUTKA TYŁ Sram NX Eagle
SIODŁO MERIDA Comp CC
STERY FSA NO.55E
SZTYCA MERIDA Expert CC Carbon 30.9mm
TARCZA PRZÓD Shimano RT10 180 mm
TARCZA TYŁ Shimano RT10 160 mm
TYP RAMY BIG.NINE CF3 Carbon
WIDELEC Manitou Markhor Comp Air 100mm Tapered, zdalna blokada skoku
WKŁAD SUPPORTU Sram BB DUB PF MTB 92

GEOMETRIA:

TECHNOLOGIE :

RAMA BIG.NINE CF3

Karbonowa rama stworzona z myślą o sportowej jeździe, odpowiednia na wyścigi XC i maratony MTB, waży ok. 1,29 kg w rozmiarze M. Rama ma dolną rurę o aerodynamicznym profilu i specjalnie ukształtowane rury tylnego trójkąta, które lepiej tłumią wibracje i zwiększają komfort na trasie. Precyzyjne prowadzenie zapewnia stożkowa główka ramy,  a suport BB92 i piasty w standardzie Boost zwiększają sztywność. Dodatkowo w zacisku tylnej sztywnej osi znajduje się praktyczny dodatek: klucz imbusowy 6 i 4 mm. Wewnętrznie prowadzenie przewodów w systemie “Smart Entry” chroni je przed zabrudzeniami i wilgocią, zapobiegając również niepożądanym odgłosom na trasie.

DOŚWIADCZENIE ROBI SWOJE

Nasze klasyczne hardtaile to ważne elementy naszej kolekcji. Podkreślają ogromne doświadczenie i wiedzę zebraną przez 47 lat produkcji rowerów. BIG.NINE i BIG.SEVEN oznaczają nowoczesne technologie wykonania ramy, przywiązanie do szczegółów i kunszt produkcji rodem z Tajwanu.

BOGACTWO WYBORU

Rower może być wyścigową rakietą gotową, by wylądować na najwyższym stopniu podium. Może też być godnym zaufania kompanem mniej wyczynowych tras. Precyzyjny wybór modelu dostosowanego do własnych potrzeb i możliwości to zasługa aż sześciu projektów ram (liczba ta dotyczy modeli BIG.NINE) i wielu różnych specyfikacji. Najnowsze zmiany dotyczą ramy SPEED, której smukłe rury od zeszłego sezonu dają łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Zmianom w geometrii towarzyszy również mocowanie hamulca w tylnym trójkącie i dodatkowe udogodnienia: możliwość montażu stopki i mocowania błotników. Zmiany w ramie SPEED dotyczą nie tylko BIG.NINE, ale również BIG.SEVEN dostępnego także z ramą TFS.

TEN SAM KSZTAŁT RAMY, RÓŻNE KOŁA

BIG.NINE i BIG.SEVEN łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań. Każdy z nich jak najlepiej wykorzystuje zalety swoich kół. Koła 29″ w rowerze BIG.NINE świetnie przetaczają się przez przeszkody, zapewniają wysoki komfort jazdy i mają znakomitą trakcję. Dla wielu, zwłaszcza osób o niższym wzroście złotym środkiem mogą być koła 27,5″ w BIG.SEVEN. Dają one większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.

GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i podsiodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

NOWOCZESNA GEOMETRIA

Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury podsiodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.

Rower górski MERIDA Big.Nine 4000 Green 2020