Rower górski MERIDA Big.Seven 100 Blue 2020

Nowość
%

Rower górski MERIDA Big.Seven 100 Blue 2020

2 899,00  2 609,10 

Wyczyść
akceptujemy: visamastercard

Informacje o produkcie

Rower górski MERIDA Big.Seven 100 to MTB,  który zaskoczy Cię pod wieloma względami.

Merida Big Seven 100 to rower górski na komfortowej aluminiowej ramie zbudowanej w technologii TFS.

Dzięki napędowi opartemu na komponentach Shimano zapewnia bardzo szeroki zakres przełożeń.

Rower został wyposażony w sprężynowy amortyzator Suntour XCM HLO.

Za kontakt z podłożem odpowiadają lekkie opony Maxxis Ikon założone na obręcze Merida Comp CC.

Hamulce to niezawodne Shimano MT-200.

 

ROZMIAR RAM:

L – 48 cm -19′

 

SPECYFIKACJA:

NAZWA Rower MERIDA BIG.SEVEN 100
MARKA MERIDA
KOD TOWARU 20-22350
KOLOR OPIS GLOSSY BLUE(RED)
WAGA 13,84 (M)
ROZMIAR L
ROZMIAR KOŁA 27,5″
ROZMIAR_RAMY_JEDNOSTKA L(19″)
HAMULEC PRZÓD Shimano MT-200
HAMULEC TYŁ Shimano MT-200
KASETA Shimano HG200 11-36 9S
KIEROWNICA MERIDA EXPERT CC 720mm
LAŃCUCH KMC M99
MANETKA PRZÓD Shimano Altus
MANETKA TYŁ Shimano Altus
MECHANIZM KORBOWY Shimano MT101 40-30-22T
MOSTEK MERIDA COMP CC 31.8mm
OBRĘCZ PRZÓD MERIDA COMP CC 20 IWR
OBRĘCZ TYŁ MERIDA COMP CC 20 IWR
OPONA PRZÓD Maxxis Ikon 27.5×2.2″ zwijane
OPONA TYŁ Maxxis Ikon 27.5×2.2″ zwijane
PIASTA PRZÓD Shimano TX505 100×9 32H Centerlock
PIASTA TYŁ Shimano TX505 135×9 32H Centerlock
PRZEŁOŻENIA 27
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano M3000
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Alivio
SIODŁO MERIDA Comp CC
STERY MERIDA M2346 Neck
SZTYCA MERIDA Comp CC 30.9mm
TARCZA PRZÓD Shimano RT10 180 mm
TARCZA TYŁ Shimano RT10 160 mm
TYP RAMY BIG.SEVEN TFS Aluminium
WIDELEC SR Suntour XCM HLO Coil 100mm, blokada skoku
WKŁAD SUPPORTU Shimano UN100 BSA

GEOMETRIA: 

 

ATRYBUTY KATEGORII :

DOŚWIADCZENIE ROBI SWOJE

Nasze klasyczne hardtaile to ważne elementy naszej kolekcji. Podkreślają ogromne doświadczenie i wiedzę zebraną przez 47 lat produkcji rowerów. BIG.NINE i BIG.SEVEN oznaczają nowoczesne technologie wykonania ramy, przywiązanie do szczegółów i kunszt produkcji rodem z Tajwanu.

BOGACTWO WYBORU

Rower może być wyścigową rakietą gotową, by wylądować na najwyższym stopniu podium. Może też być godnym zaufania kompanem mniej wyczynowych tras. Precyzyjny wybór modelu dostosowanego do własnych potrzeb i możliwości to zasługa aż sześciu projektów ram (liczba ta dotyczy modeli BIG.NINE) i wielu różnych specyfikacji. Najnowsze zmiany dotyczą ramy SPEED, której smukłe rury od zeszłego sezonu dają łagodniejszą geometrię z krótszą górną rurą i wyższą główką ramy. Zmianom w geometrii towarzyszy również mocowanie hamulca w tylnym trójkącie i dodatkowe udogodnienia: możliwość montażu stopki i mocowania błotników. Zmiany w ramie SPEED dotyczą nie tylko BIG.NINE, ale również BIG.SEVEN dostępnego także z ramą TFS.

RAMA BIG.NINE/SEVEN SPEED N

Rama z techno-formowanego aluminium 6061, o podwójnie cieniowanych lekkich i sztywnych rurach. Rama ma mocowania dla błotników, bagażnika i stopki oraz nową 30,9-mm sztycę, a także hamulec tarczowy mocowany na dolnej rurze tylnego trójkąta.

TEN SAM KSZTAŁT RAMY, RÓZNE KOŁA

BIG.NINE i BIG.SEVEN łączy ten sam kształt ramy i mnóstwo szczegółowych rozwiązań. Każdy z nich jak najlepiej wykorzystuje zalety swoich kół. Koła 29″ w rowerze BIG.NINE świetnie przetaczają się przez przeszkody, zapewniają wysoki komfort jazdy i mają znakomitą trakcję. Dla wielu, zwłaszcza osób o niższym wzroście złotym środkiem mogą być koła 27,5″ w BIG.SEVEN. Dają one większy komfort, zauważalnie lepszą trakcję oraz płynniejszą jazdę po kamieniach i korzeniach w porównaniu z kołem 26”. Równie ważna jest waga koła. BIG.SEVEN łączy w sobie to, co najlepsze w dwóch pozostałych rozmiarach: jeździ płynniej niż rower z kołami 26” i zyskuje nad rowerem 29” dzięki niższej wadze koła.

GOTOWY NA REGULOWANĄ SZTYCĘ

Niemal wszystkie modele BIG.NINE mają 30,9-mm sztycę i większą powierzchnię połączenia w okolicach rury górnej i pod siodłowej. Dzięki temu bez problemu można w rowerze zamontować regulowaną sztycę. Wszystkie modele karbonowe i aluminiowe z ramą LITE pozwalają przeprowadzić przewody sztycy wewnętrznie, pozostałe modele wymagają zewnętrznego prowadzenia.

SMART ENTRY

Wewnętrzne prowadzenie przewodów doprowadzone do perfekcji. Nasz system pozwala zablokować je pod odpowiednim napięciem. Dzięki temu nie musisz się obawiać żadnych niepokojących dźwięków, gdy trasa stanie się wyboista. Ponieważ wloty przewodów są w tym systemie całkowicie wymienne, jest on dostosowany do wielu rozwiązań: Di2, przewodów hydraulicznych czy mechanicznych.

NOWOCZESNA GEOMETRIA

Karbonowe i aluminiowe modele BIG. NINE z ramą Lite mają 422-mm zasięg, 73,5° kąt rury pod siodłowej, 70° kąt główki ramy i 80-mm mostek (BIG.NINE – M). Takie wartości składają się na nowoczesną geometrię XC. Agresywna zwinność łączy się z siłą spokoju, w sam raz na dzisiejsze wymagające trasy.

 

Rower górski MERIDA Big.Seven 100 Blue/Red