O nas

Kontakt

Serwis

Wypożyczalnia

Blog

Zaloguj

O nas

Kontakt

Serwis

Wypożyczalnia

Blog

Zaloguj

ZWROTY I WYMIANY

W Bergsport.pl wiemy, jak ważne dla Klienta jest łatwe i wygodne kupowanie, więc jeśli chcesz zwrócić lub wymienić produkt masz na to 14 dni.

ZWROT LUB WYMIANA TOWARU

Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań możesz go łatwo zwrócić. Masz prawo do wymiany bądź zwrotu towaru w terminie 14 dni, liczonych od dnia odbioru zakupionego towaru. Aby dokonać wymiany bądź zwrotu towaru musisz posiadać oryginalny paragon zakupu lub fakturę.

 

Zwrotowi bądź wymianie podlega towar, który:

– nie nosi żadnych śladów użytkowania, tj. towar musi być w tym samym stanie, w jakim został zakupiony,

– nie został w żaden sposób uszkodzony ani pobrudzony,

– posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznakowanie, oraz metki i wszelkie inne oznaczenia, w które Sprzedawca zaopatrzył towar. Oznakowania, metki i oznaczenia nie mogą nosić śladów użytkowania, ani też śladów ich ponownego przymocowania do towaru.

 

W przypadku niespełnienia przez towar powyższych wymogów  lub zgłoszenia  żądania zwrotu, lub wymiany po upływie terminu  Sprzedawca odmówi przyjęcia takiego towaru. Wymiana towaru realizowana jest jednorazowo  na podstawie paragonu.

Zwrotom i wymianie podlegają również produkty przecenione. 

Przesyłkę wyślij na nasz adres:

Bergsport ul. Wyścigowa 48, 

53-012 Wrocław

 

REKLAMACJA TOWARÓW

Reklamacje można złożyć:

– pisemnie na adres: Bergsport.pl ul. Wyścigowa 48,53-012 Wrocław;

– lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bergsport@bergsport.pl

Zalecamy  podanie w opisie reklamacji:

– informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;

– żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; 

– oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

 

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię wysyłając informację na adres e-mail podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Producent/dystrybutor w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zobowiązuje się do wymiany lub serwisu  uszkodzonego towaru w najbliższym możliwym terminie. 

DOKUMENTY

Shopping Cart